Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Βαρεμ-άρες κουκουν-άρες

   ...μέχρι θανάτου:




1. Ν' ακούω από την κυρά Πίτσα του δευτέρου ορόφου να μου λέει τις κατινιές που κάνουν οι γείτονες δίπλα μου ( Hello..! κυρά Πίτσα,μπορώ και μόνη να τους ακούσω. Έχω καλή ακοή-για κάτι τέτοια-)


2. Να κάνω γεμιστά(σωστά,το φαγητό). Δεν γίνεται να γεμίζονται από μόνα τους; Ντομάτες,πιπεριές κτλ;


3. N'ακούω τους φίλους του "ήρωα" μου για το πως έριξαν χθες μια super wow αεροδυναμική γκόμενα ( ναι καλά,φέξε μου και γλίστρησα...)


4. Να κάνω αγγαρείες -τύπου " Αφού θα πας πάρε μου και μένα μια καφετιέρα !
    Και το μαγαζί να απέχει από τον προορισμό σου 30χλμ...


5. Να ξεβρακώνομαι στα δοκιμαστήρια για να δω αν τελικά με χωράει το παντελόνι που μ' έβλεπε επίμονα και μου σφύριξε να το αγοράσω.


6. Τα κομμωτήρια. Κατ' ακρίβεια τις γυναίκες που λένε τα ΠΑΝΤΑ εκεί...( έλα,βάρα με αλύπητα μωρή σάχλο,να πούμε...)


7. Να ξεβουλώνω τους νεροχύτες ( τόσο πολύ μαδάω πια;)


8. Να με ρωτάνε κάτι άγνωστες θείτσες τα κλασσικά εικονογραφημένα (!) "Που δουλεύεις;" " Πόσα παίρνεις;" " Πότε θα παντρευτείς;" " Παιδάκια έχεις;" "οχιιιιι" " Να κάνεις(!)"   ( thanxs pank!)


9. Nα πρέπει να πω την γνώμη μου σε φίλες για την καινούργια φλωράλ παντόφλα/τσόκαρο που μόλις αγόρασαν ( εδώ ο κόσμος χάνεται και το μ.... ξυρίζεται! Έλα,βαριέμαι...next...)


10.Κάθε σαββατοκύριακο να λέω ....βαριέμαι!


 Υ.Γ.  Βαριέμαι τόσο πολύ που βαριέμαι να κάνω δημοσίευση ανάρτησης....

Δεν υπάρχουν σχόλια: