Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Συνάξεις κουνιάδων

     Ναι,καλά διάβασες....και όχι 1 αλλά 3(!!!!). Ναι ρε!!!! 3 έχω. Να τις χαίρομαι. Σας ευχαριστώ και ανταποδίδω (καλά,εντάξει,μη βαράς λέμε,αχού). Και αυτές τις μέρες μαζευόμαστε λέει να τα πούμε. Τι να πούμε ακόμα να καταλάβω...Παιδιά δεν έχω,σκυλί έχω. Τι να λέμε; Για συνταγές ή για την πρόοδο των παιδιών στο σχολείο;


   Οκ,τα παραλέω,τα μεγαλοποιώ. Ντάξει μωρέ,σιγά το πράγμα τώρα. Καλά περνάμε για 3 φορές τον χρόνο ( Πάσχα-Χριστούγεννα-Δεκαπενταύγουστο),άντε να σπάσει η πέτρα και να βρεθούμε σε κανένα γάμο συγγενικό είτε σε γενέθλια. Παίρνω την δόση μου. Δεν έχω παράπονο.


  Και το εννοώ. Μια χαρά είναι όλες τους. Πολύ εντάξει σε όλα τους. Δεν είναι τύπου πρήχτισες που ανακατεύονται στη ζωή σου. Καμία σχέση. Έχει η κάθε μία την οικογένεια της,τους δικούς της ρυθμούς,τον χαρακτήρα τους,τα παιδιά τους κτλ. Όλα καλά,δλδ. Και τα άλλα όλα στα αρχίδια τους. Και καλά κάνουν. Μπορώ και αναπνέω εν ολίγοις. Με έμαθαν άλλωστε στα τόσα χρόνια. Σου λένε η μικρή (ναι,εγώ είμαι αυτή) κουβαλάει μεγάλη τρέλα,γυρίζει και γυαλίζει το μάτι της...
οπότε όλα καλά!


     Και έτσι αύριο μένει και η τελευταία κουνιάδα για φαγοπότι στο σπίτι της και μετά καλοκαίρι πάλι!!!! Αρχίζει ο τρίτος κύκλος.  Όχι,μαλακίες λέω....Τις λατρεύω και χαίρομαι που αυτές είναι οι κουνιάδες μου or sister's in law. Γιατί ακούω και κάτι περιπτώσεις που τα σπάνε πραγματικά. So i'm so happy και ευλογώ τα γένια μου!!!! Και έχουν και υπέροχα παιδάκια. Τα λατρεύω τα άτιμα. Αφού σήμερα έκατσα μαζί τους ( μου το ζήτησαν ευγενικά) να δω την Ραπουνζέλ! Ωραία ήταν,τελικά....

Δεν υπάρχουν σχόλια: