Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Last night a dj saved my life

   Πέρασα τέλεια. Πέρασα καταπληκτικά. Πέρασα φαντασμαγορικά. Στο club που πήγα χθες το βράδυ. Πoυ λέγεται Retro. Ναι. Ωραία φάση. Ξανάνιωσα η γυναίκα. Πήρα τον αέρα μου. Δεν έχω παράπονο. Είδα πολλά και χόρεψα λίγο. Το μάτι είναι πιο σημαντικό. Αναγκαστικά φυσικά. Γιατί δεν φτάνει που είναι και σχετικά μικρός χώρος γινόταν και της πουτάνας εκεί μέσα. Είπαμε,δεν έχω παράπονο.


   Λοιπόν,είχε έρθει το απόγευμα μια γνωστή μου για καφέ στο σπίτι και πριν φύγει μου λέει " Μωρή άρρωστη" ( ναι,εγώ είμαι αυτή) " τι θα κάνετε απόψε;"  Απαντώ και εγώ αρρωστημένα " Να τα κλασσικά,θα απλώσω τραχανά,θα δω καμιά ταινία και να ρίξουμε κανένα πήδουλο με τον "ήρωα" έτσι για αλλαγή (!)"  Γνωστή με γουρλωμένα μάτια και αυτιά κάγκελο " Α,οκ! Γιατί έχω να σου προτείνω κάτι καλύτερο" Εγώ " Όπως;" Γνωστή
" Όπως να πάμε σ' ένα club να πιούμε το Βόσπορο και να δούμε κάτι σαν ταινία με μουσική υπόκρουση γιατί εκεί κυκλοφορούν τα πάντα!" .Χέστηκα απ' τη χαρά μου.  
" Ναι,μα φυσικά και θα έρθω!" Γνωστή " Και ο ήρωας; What about him?" Εγώ " Α,ναι. Τον ξέχασα τελείως ( τι υπόδειγμα συζύγου είμαι! Τα σπάω.) " Ναι,μωρέ. Αν θέλει να έρθει θα είμαστε κομπλέ σαν ομάδα".


  Και πήγαμε. Ναι,με τον " ήρωα" πήγα. Ε,τι να κάνα; Ήθελε να πάει λέει να μπανίσει και αυτός τι παίζει (!). Φτάνουμε και πιάνουμε θέσεις στο bar,σε μια καλή θέση για να μπορούμε να ελέγχουμε την πίστα! Ναι,έχει και πίστα! Μεγαλεία,ρε παιδιά...Νόμιζα ότι έπαιζα σε ταινία παρέα με τον Ψάλτη και τον Γαρδέλη. Εμείς,
εν τω μεταξύ ντυμένες κανονικά και νορμάλ. Τύπου φορεματάκια απλά και χαριτωμένα με γόβες. Πολύ νορμάλ. Σε μαύρο πάντα! Βρισκόμαστε στον Απρίλιο του 2011. Σωστά;


   Γιατί μετά χάθηκα. Εκτός τόπου και χρόνου. Καταρχήν είδα μία τίγρη (!),μια με μαλλί δεκαετίας του ¨80, 2 (φιλι)πινέζες με λαμέ φορέματα και κέρατα στα μαλλιά,μια Ρωσίδα με περούκα ( ντύσιμο δεν θυμάμαι,τα μαλλιά ήταν όλα τα ευρώ)
πολλά κοριτσάκια ( γυναίκες ντε) και αγοράκια (άντρες ντε) που κρατούσαν ποτό στο χέρι και ψάχνονταν. Α,και μια που στεκόταν μπροστά μας και έψαχνε απεγνωσμένα σκαμπό να κάτσει ο κώλος της. Μετά,εντάξει. Έκανε λίγο πιο κει γιατί ψωνίστηκε με ένα γκόμενο. 


   Όχι,εντάξει. Μια χαρά τέλεια ήταν...Από μουσική John Travolta ( grease), πήγαμε στο ¨80 με Samantha Fox,πιο κάτω είχε "Informer" και " Chaparal (jump,jump,jump), και μας αποτελείωσε με Doors (!), Led Zeppelin και Queen!!! Ναι,αυτά τα ωραία!
Πολύ Αλμοδοβάρ κατάσταση,ατμοσφαιρική,ρε παιδί μου. Γραφικότατη!


   Α! Ξέχασα να σας πω,είδα και καπί! Ναι,ρε! Κανονική παππούδες τύπου πάρκαρα το μπαστούνι λίγο πιο κάτω, είδα σκοτεινά και μπήκα! Αλλά κύριοι,με την γραβάτα τους,το παπουτσάκι με την μπούκλα γυαλισμένα. Όλα στην εντέλεια! Μη σας πω ότι είδα και πολλούς υποψήφιους βουλευτές με τα πούρα τους κτλ. Αναρωτιέμαι ταπεινά αν έδιναν και τις κάρτες τους!


  Αυτά τα ωραία έχει ο Απρίλιος του 2011! Σκέψου δλδ. τον Μάη τι κλαρίνο θα παίζει! 
Ανυπομονώ και αδημονώ με λαχτάρα!  Αυτά! Αποχαιρετώ... Γεια σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: