Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Βούρ στις παραλίες!

   Πω,Πω......Πόσο καιρό ενώ να γράψω; Έλεος δλδ κοπελιά και συ! Τι κάνεις; Γραμμένους μας έχεις; Όχι μωρέ...Προς Θεού! Να απλά..λίγο κρασί,λίγο θάλασσα και ο σύζυγος. Όχι,γράψε λάθος. Πολλή θάλασσα και γουστάρω τρελά. Εκστασιάζομαι τα μάλα με τα μπάνια. Γίνομαι άλλος άνθρωπος,χαλαρώνω αφάνταστα και όλα τ' άλλα στα χειμερινά μου τα παπούτσια!
  Που λέτε,πάω πολύ συχνά για μπάνιο. Με βολεύουν βλέπετε και οι ώρες που δουλεύω,οπότε έχω το ελεύθερο μετά για βουτιές. Και εδώ ο ήλιος δεν παλεύεται. Καίει πέτρες και ανθρώπους. Αυτός και της Αιθιοπίας!
  Άσε που σκέφτομαι να χτυπήσω και μια ανακαίνιση διαμερίσματος,να μπει βρε παιδί μου φρέσκος αέρας...Και δεν είναι καν δικό μας, στο ενοίκιο είμαστε. Αλλά χέστηκα. Τι σημασία έχει δηλαδή; Πάλι εγώ μένω μέσα so εγώ το λούζομαι...so θα το κάνω με ζωηρά χρώματα και θα πετάξω πολλά τζάρτζαλα γιατί φυλάω τα πάντα....ναι,δράμα η κατάσταση(!)
   Άσε και το άλλο. Άρχισα λέει να προσέχω τι βάζω στο στόμα μου (από θέμα τροφής,ντε!) και έχω πλακωθεί στα γιαούρτια,σαλάτες και πουλερικά...ναι,κο κο κο...! Να δω τι άλλο θα μου κατέβει να κάνω....Ίδωμεν.
    Προς το παρόν αυτά τα καλά. Αποχαιρετώ και καλές βουτιές!




2 σχόλια:

caeser είπε...

Άντε μωρέ... μας κάνεις και ζηλεύουμε με τα μπάνια σου και τις λιακάδες σας! Εδώ δε λέει να βγάλει ήλιο... και να πάλι οι αστραπές και οι βροντές! Λονδίνο έχουμε γίνει... Πολύ υγρασία... Και όχι τίποτα άλλο, δεν χαμογελάει και ο κόσμος με τέτοιες εναλλαγές που έχει ο καιρός! Όλο μουτζούφηδες είναι εκεί έξω!
Άντε καμιά βδομάδα υπομονή ακόμα, αλλιώς βουυυυυυρ για Λεμεσό μας βλέπω!

Υακίνθη είπε...

Caeser!!! Σε χαιρετώ απο την "βρεγμένη" Λεμεσό! Ναι,η γρουσούζα!!!Τρείς μέρες τώρα της Κίτσας γίνεται!Χαλάλι....Αντε,κατέβα κάτω στην νήσο να περάσουμε τέλεια! Θα σε πάρουμε παντού!!!