Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

H...F....D.....:))))

Καλημέρα!!!!!
  Ναι,είναι ο καλύτερος! Ναι,είναι και ο πρώτος! Ναι,είναι ο καταπληκτικότερος όλων ( τουλάχιστον στα δικά μου μάτια) πατέρας του κόσμου ever!!!
  Είναι κάποιες στιγμές που δεν ξεχνιούνται με τίποτα. Μένουν πάντα χαραγμένες στην μνήμη σου και τις κουβαλάς για πάντα όσα χρόνια κι αν περάσουν....κάθε στιγμή  και κάθε λεπτό.
  Δεν θα ξεχάσω ποτέ όταν ο αντρούλης μου πρωτοαντίκρυσε τον γιο μας. Δεν θα ξεχάσω ποτέ μα ποτέ το βλέμμα του....Δεν θα ξεχάσω ποτέ την στιγμή που τον κράτησε στην αγκαλιά του...Και όλες εκείνες τις πρώτες φορές που επιχείρησε αλλαγή πάνας,προετοιμασία και τάισμα.....και το πρώτο του μπάνιο!!!
   Αγάπη μου,σ' ευχαριστώ που στέκεσαι πάντα δίπλα μου σε ότι και να κάνω ( ακόμα και στις βλακείες μου) μα πάνω απ' όλα που μ' έκανες μάνα...! Εσύ και το νινί είσαστε η ζωή και η ψυχή μου!!! Σας λατρεύω....


            Happy Father's Day to all,guys!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: