Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Update

  Γεια σας! Τι μου κάνετε; Ναι,το ξέρω...τα κλασικά,σας γράφω τώρα που κοιμάται το νινί...!
  Λοιπόν,τι νέα; Εγώ εδώ ( και εσείς εκεί!) τα ίδια τα καθημερινά μου. Με το νινί να περνάμε τις πιο υπέροχες στιγμές,να μεγαλώνει αλματωδώς και να αναρωτιέμαι για πότε ήμουν έγκυος και πότε έφτασε 2 μηνών και κάτι....Και να μοιάζει όλο και περισσότερο στον πατέρα του. Ναι,έλεος!Επιμένω,μύθος και σκατόμπουρδα η κουβέντα που λένε. Είμαι βαθιά πληγωμένη...
  Τι άλλο; εμμμμ,ευτυχώς το σώμα μου επανήλθε στα παλιά επίπεδα. Πάλι καλά για καισαρική,δε λες; Νόμιζα ότι θα μου μείνει μια κοιλιά για τουλάχιστον 6 μήνες (έτσι μου έλεγαν,δλδ) αλλά καμία σχέση!! Με το που βγήκα από το νοσοκομείο είχαν φύγει 14 κιλά (έβαλα 24!)οπότε η κοιλιά μου από τις πρώτες μέρες ήταν ήδη σχεδόν επίπεδη...ούτε και εγώ το πίστευα! Τώρα παλεύω χαλαρά να χάσω και τα 6 κιλά που έμειναν.Που θα πάει,θα φύγουν και αυτά.
  Τι άλλο; τι άλλο; Ααα,όσο σκέφτομαι ότι θα επιστρέψω τον Μάιο πίσω στη δουλειά μου γυρίζει το μάτι. Βαριέμαι. Θέλω να μείνω σπίτι με το νινί μου. Ευτυχώς δουλεύω λίγες ώρες. Το εκμεταλλεύομαι όμως τώρα και πάμε όσες περισσότερες βόλτες μπορούμε γιατί όπως μου είπε και ο παιδίατρος " Βαριέται το νινί στο σπίτι,Υακίνθη! Να πηγαίνετε βολτούλες" Έλα ρε μεγάλε!!!!! Τι μου λέεεεες!!!!! Τι mall πάμε,τι παραλίες!!! Για φαγητό πήγαμε,για καφέ πήγαμε! Μόνο εξωτερικό δεν τον πήραμε!!! 
  Ναι,αυτά που λέτε. Σας αφήνω τώρα,πάω να κοιμηθώ και εγώ λίγο γιατί κλείνουν τα ματόκλαδα μου ανελέητα...
  Φιλάκιααααααααα


χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Δεν υπάρχουν σχόλια: