Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Ποτέ μου δεν κατάλαβα...

   Κι όμως είναι αλήθεια...ποτέ μου δεν κατάλαβα τα γιατί,τα πώς, το που...( πάντα των άλλων προς εμένα) Πρέπει πάντα να υπάρχει γιατί (?) Επειδή έτσι,βρε μάγκα μου...Επειδή έτσι το ζω εγώ το "story" μου...Πάω με την ροή μου,με την ψυχοσύνθεση μου,την διάθεση μου...με όλα μου τα "μου". Τόσο απλά και μελωδικά...Στα δικά μου τα βήματα...
  Στα οποία βήματα "έφαγα" τα μούτρα μου,μάγκα μου...( οκ,οχι πάντα!) Και ξέρεις κάτι (?) το ευχαριστήθηκα, το γέλασα,το μάσησα,το έφτησα,το εμπέδωσα ....Και σηκώθηκα πάλι,σέρνωντας τα πόδια μου...( ξέρεις και πάλι,μάγκα μου(?)) ήξερα οτι θα ξανάπεφτα...
     Και μη με ρώτησεις "γιατί" "πώς" "πού"....Γιατί τελικά είναι απλό...Θα σηκωνόμουνα έτσι κι αλλιώς...
                    Because i know,μάγκα μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: