Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Αγαπημένο μου,ημερολόγιο...delete!

   Το παρών blog το ξεκίνησα σαν το καθημερινό ημερολόγιο ( ξέρετε,τύπου...dear diary)κτλ...Α! και το 'χα ονομάσει "Το ημερολόγιο των λουλουδιών"...καλά,δεν το συζητώ,μια φάση "λουλουδοκίασης"την έχω! Δεν την παλεύω,λέμε! Και καλά θα έγραφα μελό,σοφιστικέ και ιντελέξουαλ...! εν ολίγοις...κάτι τρέχει στα γύφτικα!
   Ε,και με κείνα και με τ'αλλα,το ξανασκέφτηκα ( αφού δεν σου βγαίνει,μωρή μαγδάλω,λέω του άλλου μου εαυτού!) το άλλαξα το τροπάρι...σε βρεγμένη.Γιατί δεν γίνεται,όλοι μας έχουμε βρεχτεί,καεί,τσουρουφλιστεί κτλ..την λιακάδα δεν την φοβάσαι,αντιθέτως θα λεγα...αγαλιάζεσαι και μόνο που την σκέφτεσαι! 
  Οπότε,here i am να μοιραστώ μαζί σας ολα τα κουλά που μου συμβήκαν και άλλα τόσα που έμπονται και έρπονται....φίδια κολοβά στον κόρφο μου!



Δεν υπάρχουν σχόλια: