Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Αχ... Ευλαμπία!!!!




         Γνώρισα πολλές "Ευλαμπίες" στην ζωή μου ( την εκστατική παντα,για να μην ξεχνιόμαστε!) Είτε αυτό ονομάζετε προσωπικά,φυσιογνωμικά ή και παρατηρητικά! Ο σκοπός και το νόημα είναι ένα " Η λεπτομέρεια μετράει" 
Always!!! at least for me...αλλα το πιο πιθανό και για σένα,φίλτατε αναγνώστα μου!


     Για να σου δώσω και το παράδειγμα μου,βρε παιδί μου....Να προχθές κατέβηκα στο κέντρο της πόλης για να ψωνίσω ενα δώρο και να χαζέψω και λίγο τον κόσμο να δω τι καινούργιο κυκλοφορεί στην αγορά και δεν το πήρε το μάτι μου (το αριστερό) ακόμα....! 


    Που λέτε,παρκάρω τ'όχημα μου κανονικά και με το νόμο ( ναι! κάνω και τέτοια χαζά!) Και ακούω μια τσιρίδα...κουφάθηκα η γυναίκα!!! καλέ με ιαπωνία μιλάει? Σημείωσε φίλτατε αναγνώστα μου,οτι την δεδομένη στιγμή που η τσιρίδα έφτασε στα καλλίγραμμα αυτάκια μου,άκουγα με πίστη,αφοσίωση και ευλάβεια τους εκστατικά φαντασμαγορικούς Tool!!! Σοκ και δέος!!! μιλάμε για πόρωση! τεσπα....


   Κατεβαίνω απο τ'όχημα και συνάμενη κουνάμενη ( πάντα ροκ όμως) ξεκινώ για το περιβόητο δώρο.  ΩΠΑΑΑΑ..... κάτσε λέω (απο μέσα μου,πάντα) Καλεεεεε!! Αυτή σε μένα τσιρίζει....!!! Δεκαπέντε εγκεφαλικά επι τόπου έπαθα!!! Και τι βλέπω,ρε παιδιά..? το Χρυσόμαλλο δέρας μεταμορφωμένο σε κυράτσα!! Αν είναι ποτέ δυνατόν..! Μαλλί ξανθό (ξεπλυμμένου κίτρινου απόχρωση), μακιγιαρισμένη τύπου καλλιστίων "Miss
Βερύκοκο" συνοδευόμενο απο κοντό φορεματάκι ( απο τα παιδικά ψωνίζει?) και μπότες λούστρινες ίσα με το μπόι μου ( οκ,είμαι ΛΙΓΟ κοντή,μη το κάνεις και θέμα)


     Φίλτατε αναγνώστα μου,εκείνο που μ'έστειλε αδιάβαστη ήταν τα βυζιά της...!!! το ορκίζομαι,παίρνω όρκο ρε παιδί μου!!! ηταν 9 μέτρα το καθένα περίπου!!!! Απειλητικά τεράστια...αφού μπορείς άνετα να βάλεις καθιστικό-σαλοτραπεζαρία ( μαζι και wall paper) ποτήρια-μπρίκια-γλάστρες-γαρδένιες ακόμα και τα παιδιά σου να παίζουν μπάλα-χόκει-volley ball- γκόλφ-μπάσκετ. Χωράει επίσης και τα πεθερικά σου ακόμη και την θεία απο το Σικάγο!!! 


   Συνέρχομαι απο τα 15 εγκεφαλικά και την ακούω να μου τσιρίζει σαν υστέρω λες και έχει πάει σε συναυλία του Ρουβά ενα πράμα! " Καλά,κυρά μου" ( are you talking to me,madame..?) "σου βαράω την κόρνα εδώ και μισή ώρα!!! κουφή είσαι? " ( τι να της έλεγα? ναι,όταν ακούω tool ΔΕΝ υπάρχει τίποτα άλλο...? Respect στο άσμα ασμάτων..?)και καλά της πήρα 
την θέση στο πάρκινγκ!!!( δεν κατάλαβα...)


    Ξανασυνέρχομαι απ'το πολιτισμικό σοκ και ανοίγω αυτό το μικρό πράγμα που βρίσκεται λίγο κάτω απο την μύτη μας και όταν το ανοίξεις λέει ΜΕΓΑΛΕΣ
ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ. Μπράβο,στόμα λέγεται!!! και το δικό μου οταν ανοίξει σε έτσι περιπτώσεις γίνεται ελεεινό....!!! τύπου ποιός Μήτσος τα ρίχνει πάλι?
 " Σε ποιόν μιλάς έτσι μωρή καργιόλα? Τουρκμενιστάν του κερατά? Ζιμπάπουε του κώλου? Ευλάμπω του χάρτινου τσίρκου? ( ο Αγγελάκας πάει με όλα!!) Δε πας καλύτερα να βάλεις ενα βρακί και μετά να παρκάρεις?"


   Με το συμπάθειο,έτσι? αλλα ηταν η σειρά της να πάθει εγκεφαλικά!!!


  Ναι..ναι! το έριξα το επίπεδο μου αλλα τι να κανα η δόλια? Α!! και φεύγοντας
ρίχνω και την αγαπημένη μου ατάκα " my Japanese is better"


  Mου έφτιαξε το υπόλοιπο της μέρας η όλη φάση...Πήρα και το περιβόητο 
δώρο και έβαλα πλώρη για το σπιτάκι μου ( διαμέρισμα actually) με ανανεωμένες μπαταρίες και τα μυαλά στα κάγκελα ( επίσης και τροφή για να 'χω να λέω)


  Γι'αυτο σου λέω,φίλτατε αναγνώστα μου!!! 
Beware!! να΄χεις τα μάτια σου ανοιχτά και τα σκυλιά δεμένα ( που κολλά?)
  
  Η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά!!! Γίνε και εσύ παρατηρητής...το τρίτο μάτι!!!!          ΜΠΟΡΕΙΣ!!!!


   Kαι που ξέρεις,αύριο μεθαύριο μπορεί να κριτικάρεις εμένα!!


Απλά,λιτά και απέριτα!!!!
   

Δεν υπάρχουν σχόλια: