Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Rainy mood


       Πω πω,ρε παιδιά! Τι κρύο είναι αυτό σήμερα; Την είδα και την άκουσα η γυναίκα! Μ'αρέσει όμως. Ειδικά όταν ντύνομαι σαν εσκιμόως. Με τα κασκόλ μου,παλτό,πουλόβερ,κολάν,μάλλινες κάλτσες,γαλότσες και 5.5 βρακιά! Γενικά,έχεις μια ευκινησία (!!!) κάνεις και άνετα πιρουέτες. Μη σας πω και "τσουκαχάρα διαγώνιο". Έτσι για αλλαγή -για το κατεστημένο,ρε γαμω το-


    Τώρα που σας γράφω είμαι στη δουλειά και βγάζω το ψωμί μου (οχι,δεν δουλεύω σε φούρνο! είμαι μορφωμένη κοπέλα...). Ο διευθυντής μου απουσιάζει (αχ,πως μιλάω ετσι;) Έχει πάει σ'άλλη πόλη για μια υπόθεση του και εγώ μέσα μου εύχομαι ν'αποκλειστεί ( γιατί έξω ρίχνει καρεκλοπόδαρα). Πράγμα που αποκλείεται γιατί πρώτον γνωρίζοντας την τύχη που με δέρνει βάναυσα και ανελέητα,θαύματα ΔΕΝ γίνονται και δεύτερον είναι Κύπρος εδώ,αγάπη μου και ΔΕΝ γίνονται (ξανά) τέτοιου τύπου ευχάριστα!




  Και έχω μια ψυχολογία άλλο πράγμα... Άστα να πάνε. Σαν τον καιρό κι αυτή. Της πουτάνας. Όλα μου φταίνε, όλα μου ξινίζουν και τα πάντα μου βρωμάνε (ρε,έκλασε κανείς;) Και με τι διάθεση να περάσω στον υπολογιστή 971 τιμολόγια,176 επιστροφές και 81 αποδείξεις; μου λες; Δε με χέζεις,ρε Μήτσο;


   Εμένα τώρα το μυαλό μου πετάει σ'αλλη γη και σ'αλλα μέρη -που κανένας δεν ξέρει- Βαρέθηκα,ρε παιδί μου. Όλο τα ίδια και τα ίδια. Μπούχτισα απο ρουτίνα.


   Ελάτε βρε παιδιά. Όλοι μαζί να κάνουμε κάτι φαντασμαγορικό,ανεπανάληπτο,αξέχαστο και ιδεώδες...Και τι στον κόρακα! Μια ζωή την έχουμε! Να διαδηλώσουμε για την θανάτωση των κατσαρίδων,να πάρουμε τα κουβαδάκια μας και να πάμε σ'αλλη παραλία,να οργανώσουμε τ'ανοργάνωτα,να μαζέψουμε ρούχα για τους ...πλούσιους,να βρούμε γκόμενο για μια θειά μου που είναι ακόμα στ'αζήτητα και επιτέλους να χτιστεί ακόμα μια τουαλέτα στη δουλειά μου γιατι τα νεφρά μου εχουν γίνει βασιλόπιτες...(πολύ αργεί ο συνάδελφος,τι κάνει εκει μέσα 2 ώρες;)


  Μ'εκείνα και με τ'αλλα πέρασε η ώρα. Ώρα για να την κάνω προς το σπίτι (είδαμε το φώς το αληθινόν!) Ναι! Σχόλασα η γυναίκα! WOW!!!


 Παρόλα αυτά, συνεχίζω να έχω ψυχολογία του κερατά...Κάτσε,τώρα που το ξανασκέφτομαι μπορεί τελικά να φταίει και το feng sui του γραφείου!

1 σχόλιο:

Alex Ftoulis είπε...

ViVa La Revolution!! Pame gia epanastasi! ;)