Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Good Listener

   Σήμερα θα πάω επίσκεψη. Χεστήκατε. Το γνωρίζω. Πάμε ξανά. Σήμερα θα είμαι καλή ακροάτρια. Θα εξασκήσω ότι μαθαίνω στο Life Coaching. Θα πάω σε μια γνωστή μου να μου πει τον πόνο της. Θα μου τα πει και με ελληνική προφορά. Ναι,μάλιστα. Είναι από την μητέρα πατρίδα. ( Αχ,Ελλάδα σ' αγαπώ και βαθιά σ' ευχαριστώ γιατί μ' έμαθες και ξέρω...κτλ.). Φυσικά θ' απαντώ εις την κυπριακήν διάλεκτον. Ναι,τα μιλάω φαρσί! Τόσο φαρσί που ούτε και εγώ η ίδια καταλαβαίνω τι λέω (!).Τόσο βαρετά τα μιλώ που πάντα έρχεται μεταφραστής μαζί μου. Ναι! Αυτά. Όχι,δεν τελειώσαμε ακόμα. Λοιπόν,όπως σας έγραψα μέρος της " άσκησης " των μαθημάτων είναι στην απλή και καθημερινή ζωή μας ν' ακούμε τον πόνο του άλλου και να του δίνουμε τις κατάλληλες 
" πρώτες βοήθειες " . Δλδ,αν η γνωστή μου έχει κάτι γκομενικό να μου πει και μου ζητήσει την γνώμη μου θα τις πώ ( λογικά) να " επανεξετάσει" τυχόν μικρολαθάκια της σχέσης. Λογικά πάντα με αυτά που λέει ο professor μου. Κοίτα τώρα να δεις. Η δική μου λογική θα εξοργιστεί και θα αρχίσει να επαναστατεί. Βαράει και χέζει. Θα έλεγα τα αντίθετα. 'Οχι ακραία αλλά τύπου " καλά μωρή,δε βαρέθηκες τόσα χρόνια. Κοίτα και λίγο τον εαυτό σου και δώστου δρόμο του τυπά που νταλαβερίζεσαι. Σιγά μη κλάψω και να πέσω στα πατώματα κιόλας." 


  Μάλλον,τώρα που το ξανασκέφτομαι το life coaching σου διδάσκει καλούς τρόπους! Στην ουσία εννοούμε ακριβώς το ίδιο με την διαφορά ότι το λες καλύτερα,  με τρόπο και ευγένεια. Με τακτ,ας πούμε. Ναι,κουράδες...


   Τεσπά,θα δείξει το πείραμα μου απόψε και ο Θεός βοηθός. Και φυσικά θα είμαι καλή ακροάτρια. Εξάλλου δεν έχω και πολλά νέα να πώ. Τίποτα σοκαριστηκά και ενδιαφέρον κτλ. Αν είχα όμως γλώσσα δε θα έβαζα στο στόμα μου(!) Αυτά. Αποχαιρετώ....Γεια σας!



Δεν υπάρχουν σχόλια: