Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Πληρωμένη Eurovision

  Κιτς ξεκίτς μαζευτήκαμε όλα τα κορίτσια χθες το βραδάκι και την είδαμε! Ε,ναι βρε παιδιά! Μια φορά και εγώ την είδα με παρέα και πέρασα από καλά εώς και φέρτε μου ξυράφι τώρα!!! Το πιο ωραίο της νύχτας ήταν το κρασί που πίναμε!! Στην υγειά σας,καλέ!
  Τεσπά,λοιπόν μπράβο Λούκα παιδί μου. Έκανες την Αραδίππου περήφανη. Τελικά πολύ ψηλός είναι,ε; Και νόμιζα το αντίθετο...Όσο για τ' άλλα βαράτε με αλύπητα. Δίχως έλεος. Τι γίνεται εδώ,καλέ; Νομίζω σε κάποια φάση ψιλοκοιμήθηκα και λίγο στον καναπέ...
   Και γιατί του χρόνου να μην πάει και το Ουζμπεκιστάν; Το Τουρκμενιστάν; Μογγολία; Ε; Αν είναι ποτέ δυνατόν. Τελικά,πόσα λεφτά τσόνταραν αυτοί για να πάρουν την πρωτιά; Από που κι ως πού να είναι μες την E.B.U; Επαναλαμβάνω,πόσα λεφτά διάθεσαν για αυτήν την μαλακία; Μάλλον πάρα πολλά....Κάνω κι εγώ κάτι ερωτήσεις...Του κώλου.
   Είναι όμως κρίμα και άδικο να είναι πληρωμένη ΚΑΙ η Eurovision. Εξευτελισμός. Καλύτερα να γίνει Worldvision να πάει και η Ινδία,Ασία,Αφρική κτλ.Ουφ,ρε παιδιά....
  Ένα μόνο άσμα μου άρεσε ( εκτός από Ελλάδα,εννοείται) και ήταν αυτό της Γεωργίας. 


   Κατά τ' άλλα, καλά κρασιά...Αποχαιρετώ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: