Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Γυρίζουμε ταινία (;)


  Αυτό το γαμάτο ψυχεδελικό σχέδιο ανήκει στον αγαπημένο μου Παναγιώτη Καρούσο. Ανήκει; Τι λέω,Θεέ μου...Στον εαυτό του ανήκει ο άνθρωπος! Πω Πω,λυσάξατε να με φάτε,πια....Εννοώ τα σχεδιάζει...και τα σχεδιάζει πολύ καλά.Έ; Δε συμφωνείτε και εσείς; Τι; Δεν άκουσα; Πώς είπατε;

 Ήθελα πολύ να μου κάνει ένα σχέδιο για όλα αυτά που συζητάμε κατά καιρούς (ναι,δε λέω μόνο χαζά! συζητάω κιόλας,ναι αμέ!). Να δω αποτυπωμένα στο χαρτί τα "λεγόμενα" μας,τους κοινούς μας προβληματισμούς,τις απορίες μας,τις αμφιβολίες μας,την όμοια τρέλα που κουβαλάμε,την μουσική που ακούμε,τις εντυπώσεις που μας αφήνει ένα πρόσωπο,μια εικόνα (χίλιες λέξεις...) ,τι σκατά στόχους έχουμε και  αν τελικά μπορούμε ν' αλλάξουμε τον κόσμο...


  Όταν το είδα το σχέδιο "μου" στην αρχή  ψιλοταβλιάστηκα η γυναίκα!  Νόμιζα ότι μου έλεγε " Κοίτα μωρή μπουρούχα,τώρα που θα κουκουλωθείς μη τυχόν και πέσεις κάργα και αμετάκλητα στα πατώματα την ώρα που θα υποδύεσαι τον ρόλο. Σκέψου το. Υπάρχει ακόμα ελπίδα! Και έλα όσο πιο γρήγορα μπορείς ,μην αργήσεις πάλι. Ξέρεις τι ώρα έχει πάει; Και κοίτα,στον Παρθενώνα να πας. Εκεί θα σε περιμένει ένα " Ι" σ' ένα σπίτι που τώρα χτίζεται και θα το καταλάβεις γιατί έχει μόνο τούβλα. Κατάλαβες; Εκεί θα γυριστεί η ταινία! Και τα μάτια σου στο κώλο σου!!!"






 Οκ,ρε παιδιά! Μη βαράτε,πλάκα κάνω( ναι,καλά.Πολύ γελάσαμε,τι να σου πω).Το σχέδιο του τα σπάει,το σχέδιο του με έστειλε,το σχέδιο του Παναγιώτη είναι όλα αυτά που συζητάμε. Είναι οι απορίες και οι φοβίες μας σε μικρογραφία.Είναι πως βλέπουμε την κοινωνία ή πως  βλέπει αυτή εμάς. Είναι τα γιατί και τα πως. Είναι όλα αυτά που κρύβουμε μέσα μας βαθιά μήπως και μας πάρει χαμπάρι ο άλλος και "εξευτελιστούμε" στα μάτια του.Κρύβουμε τις αλήθειες μας,τα πάθη μας,τα λάθη μας,τις απατεωνιές μας. Λέμε έχουμε φίλους και όταν γυρίζουν την πλάτη τους, τους κράζουμε μέχρι θανάτου. Λέμε έχουμε αυτό,έχουμε εκείνο και το άλλο...Σκατά στα μούτρα μας. Ναι,ρε!!! Σκατά!


  Έχουμε εαυτό; Αληθινό; Πραγματικό; Τον αγαπάμε; Τον αποδεχόμαστε; Η συνείδηση μας λέει κάτι ή απλά είναι μια λέξη κάπου γραμμένη στο λεξικό; Ότι πιο όμορφο το σκοτώνουμε...Και είναι κρίμα.


  Και ναι! Χαίρομαι για μένα (έλα,μη γελάς.Σε βλέπω!). Για τις επιλογές που έκανα παλιά και με γαμήσανε ανάποδα αλλά χωρίς αυτές ΔΕΝ θα μάθαινα ΕΜΕΝΑ. Και ναι! ΔΕΝ τα καταφέρνω και καλά αλλά προσπαθώ. Και ναι! Χέστηκα αν άργησα να μάθω κάποια πράγματα.Το σίγουρο είναι ότι τα εμπέδωσα. Και γουστάρω που δεν κουκουλώνω πια τον εαυτό μου και λέω τις αλήθειες μου με το όνομα τους. Και αν πέσω κάτω και ζαλιστώ; Θα σηκωθώ. Ναι,τόσο απλά. Και ΔΕΝ θα ρίξω τις ευθύνες μου σε κανέναν. Εγώ γυρίζω τους μύλους που μ'αλέθουν...


 Και ναι! Είναι πολύ ωραίο να λες ευχαριστώ. Για όλα. Για τα μικρά και τα μεγάλα. Σημαντικά και ασήμαντα. Το δικό μου ευχαριστώ για σήμερα πάει στον Παναγιώτη. Τον ευχαριστώ για το σχέδιο που μου έκανε,για τα βράδια που μου έκανε παρέα και μιλούσαμε με τις ώρες,τον ευχαριστώ για τα χαζά που τον ρωτούσα και τις απορίες τύπου Μενεγάκης (!). Τον ευχαριστώ και για άλλα τόσα που δεν είπαμε ....Όπως επίσης που μου με εμπιστεύτηκε και μου είπε χιλιάδες αλήθειες του και τσαλακώνει τον εαυτό του με κάθε ευκαιρία που του δίνεται...Αυτό για μένα λέει πολλά. Σ' ευχαριστώ...


Υ.Γ.1 Έχω να δηλώσω επίσης ότι ο Παναγιώτης μου έμαθε τους Antimatter με την γαμάτη μελωδία και τους στίχους που λένε την δική τους αλήθεια.Σ' ευχαριστώ...άντε με ξεστράβωσες πάλι!!!


Υ.Γ.2 I'm drowning in a thousand faces
Alien expressions over and over again
 Ξέρεις εσύ...

Υ.Γ.3 Και ΟΧΙ . Τελικά we don't  fight for a lost cause...

Y.Γ.4 Ευχαριστώ τα άτομα που είναι δίπλα μου και με δέχονται και μ' αγαπάνε πραγματικά γι' αυτό που είμαι και που θα τα κράξω και αυτά. Σιγά σιγά,ρε παιδιά! Θα' ρθει και η σειρά σας! 

Υ.Γ.5 Σας αφήνω γιατί συγκινήθηκα η μπουρούχα...και δεν μπορώ τα ζουμιά και τέτοια.

Υ.Γ.6 Σήμερα είναι η παγκόσμια ημέρα ποίησης ( τελείως άσχετο,όμως)

Υ.Γ.7 Άντε,γειά σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: